- Brak wygodnego używania produktów, problem z funkcjonalnością.
- Brak jasnego podziału na produkty jakie powinny znaleźć się w szafce cargo, a jakie w szafce wiszącej.
- Nieszczelne pojemniki na produkty suche.
- Brak pomysłu na organizację przypraw (aby nie mieszały te w użyciu, z zapasami).
Przykładowe potrzeby jakie musiałam uwzględnić:
- Częste korzystanie z makaronów oraz kasz.
- Okazyjne pieczenie.
- Próbowanie różnych rodzajów herbat.
- Chęć korzystania z przypraw w oryginalnych opakowaniach.
Wybrane zasady organizacji jakie zastosowałam:
- Brak dodatkowych opakowań na herbaty - jeśli w tym domu zwyczajem jest próbowanie różnych herbat i nie ma stałych „ulubionych”, to nie było sensu robić dla herbat pojemników.
- Skoro pieczenie i tym samym korzystania z mąk jest okazyjne, mąki znalazły się w wyższej strefie półki wiszącej. Kasze/makarony w najwygodniejszej do użycia półce w szafce cargo.
- Zrobiłam pojemnik „Do pieczenia” w którym klientka znajdzie różne dodatki, które używa do pieczenia np. cukier, cukier puder, proszek do pieczenia itp.
- Wybrałam czarne etykiety - lepiej pasują do mebli w kolach wenge.
Comments